Máár dat hoeft niet zo te blijven. Voeg je favorieten toe!
Kies voor het CARE+ garantieplan en profiteer!
✓ Zekerheid voor je nieuwe zitmeubel of stoel ✓ Professionele hulp bij vlekken ✓ Professionele hulp bij calamiteiten ✓ 100% garantie op de constructie ✓ 1e hulpcatalogus voor snelle hulp
Met het CARE+ plan van Henders and Hazel geniet je 7 jaar lang zorgeloos van je nieuwe zitmeubel.
Hoe werkt het?
De CARE+ Garantie geldt voor 7 jaar en wordt afgesloten in samenwerking met POS service group, een specialist op het gebied van meubelonderhoud en meubelreparatie. Zij bieden meteen hulp bij je thuis bij onverwachte problemen of vlekken en komen altijd met een passende oplossing.
Het CARE+ plan kan alleen afgesloten worden bij aanschaf van een nieuw meubel en een meubel dat niet voor projectmatige en/of commerciële doeleinden wordt gebruikt. Na aanschaf en levering van het meubel ontvang je ons garantiecertificaat waarmee de garantie wordt bevestigd.
Indien er in de serviceperiode van 7 jaar, ongemakken of calamiteiten zijn met je meubel, neem dan eenvoudig en rechtstreeks contact op met de specialisten bij het POS Service Center.
De servicemelding wordt vakkundig en snel in behandeling genomen en bij je thuis opgelost.
Voeg het CARE+ plan direct aan je winkelwagen toe en geniet zorgeloos van je aankoop!
7 jaar vlekken- en constructiegarantie omvat oa:
✓ 7 jaar aanvullende vlekkenservice voor textiel en leder*. ✓ Verwijderen van pilling bij stoffen bekleding. ✓ Opspannen van de bekleding als deze overmatig is gaan rimpelen of plooien. ✓ Verstevigen en/of opvullen van vaste zittingen als deze overmatig zijn gaan inzakken. ✓ Aanspannen van singelbanden (vering). ✓ Herstellen of vervangen van nosag-veren en binnenvering. ✓ Repareren van losgeraakte stiknaden. ✓ Repareren van krassen, schuurplekken en (brand)gaatjes tot een diameter van 1,5 cm. ✓ Herstellen van bedieningsmechanieken. ✓ Verstevigen en/of opvullen van losse kussens. ✓ Verhelpen van piep- en kraakgeluiden. ✓ Vastzetten van losgeraakte verbindingen. ✓ Vastzetten van losgeraakte knopen. ✓ Herstellen of vervangen van gebroken regelwerk (frame van het zitmeubel). ✓ Vastzetten van losse verenclips (vering). ✓ Herstellen of vervangen van elektrische en/of manuele delen zoals bedieningsmechanieken, motoren en trafo’s.
* Voor Leatherlook / microleder is de vlekkenservice 3 jaar. * Op open leder / leder met waslaag / geschuurd leder of geolied leder geldt beperkte vlekkenservice. Deze service geldt alleen voor dranken en voedingsmiddelen.
Uitgesloten van deze service Een aanvraag voor garantie wordt niet in behandeling genomen indien: - Meubelen oneigenlijk zijn gebruikt (met opzet beschadigd, geweld, enz.); - Het meubel producteigenschappen vertoont, zoals normale slijtage en gebruikssporen.
Máár dat hoeft niet zo te blijven. Voeg je favorieten toe!
Contact
Met onderstaand contactformulier kun je contact opnemen met Henders & Hazel.
Aangezien Henders & Hazel geen eigen winkels heeft, maar werkt met een dealernetwerk, kan de dealer in je regio in veel gevallen je vragen het beste beantwoorden.
Wil je een afspraak maken met een winkel, ga naar de afspraak pagina.