Mijn H&H
favorietenlijst

Mijn favorietenlijst

0
Log in of maak een nieuw account aan om je verlanglijstje te kunnen bewaren.

Administratief Medewerk(st)er Aftersales (Duitstalig of Franstalig)


Administratief medewerkster aftersales

Functieprofiel:

Je bent verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van klachten, de afwikkeling van klachten en het voorbereiden van creditnota’s.

Tot je takenpakket behoort:

  • Het contact onderhouden met klanten en Verkoop over de klachtenafhandeling.
  • Contact houden met de technische medewerkers van Aftersales over de beoordeling van klachten en mogelijke oplossingen.
  • Het opnieuw in nota zetten van artikelen die beschadigd aangeleverd zijn.
  • Het opmaken van aftersalesbonnen voor het versturen van onderdelen.
  • Het controleren van pakbonnen op manco's, foute leveringen etc. Indien nodig crediteren en opnieuw in bestelling zetten.
  • Het berekenen van retourbonnen voor creditering van de retour gegeven artikelen.
  • Het uitschrijven van retourbonnen.
  • Het helpen voorbereiden van de retoursessie.

Functie-eisen:

  • Je hebt MBO+ denk- en werkniveau.
  • Je hebt 2 tot 3 jaar ervaring in een administratieve (vergelijkbare) functie.
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse, Engelse en Duitse of Franse taal - zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent pro-actief, stressbestendig en hebt goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent klantgericht en betrouwbaar.

Aanbod:

  • Een marktconform salaris met premievrij pensioen.
  • Trainingsmogelijkheden, zowel intern als extern.
  • Een stabiele baan voor langere tijd.
  • Werkervaring bij een internationale werkgever.

Reageren?

Vul hier direct het sollicitatieformulier in.