
Functieprofiel:
Je bent verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van klachten, de afwikkeling van klachten en het voorbereiden van creditnota’s.
Tot je takenpakket behoort:
- Het contact onderhouden met klanten en Verkoop over de klachtenafhandeling.
- Contact houden met de technische medewerkers van Aftersales over de beoordeling van klachten en mogelijke oplossingen.
- Het opnieuw in nota zetten van artikelen die beschadigd aangeleverd zijn.
- Het opmaken van aftersalesbonnen voor het versturen van onderdelen.
- Het controleren van pakbonnen op manco's, foute leveringen etc. Indien nodig crediteren en opnieuw in bestelling zetten.
- Het berekenen van retourbonnen voor creditering van de retour gegeven artikelen.
- Het uitschrijven van retourbonnen.
- Het helpen voorbereiden van de retoursessie.
Functie-eisen:
- Je hebt MBO+ denk- en werkniveau.
- Je hebt 2 tot 3 jaar ervaring in een administratieve (vergelijkbare) functie.
- Je hebt goede kennis van de Nederlandse, Engelse en Duitse of Franse taal - zowel mondeling als schriftelijk.
- Je bent pro-actief, stressbestendig en hebt goede communicatieve vaardigheden.
- Je bent klantgericht en betrouwbaar.
Aanbod:
- Een marktconform salaris met premievrij pensioen.
- Trainingsmogelijkheden, zowel intern als extern.
- Een stabiele baan voor langere tijd.
- Werkervaring bij een internationale werkgever.
Reageren?
Vul hier direct het sollicitatieformulier in.